måndag 23 april 2012

Nya äggkoppar!

En ny vecka. Nya möjligheter, lärdomar och möten. Börjar med lite bilder från förra veckan.
Lea har gjort en egen sagobok till mig!

Så jättefin, eller hur! "Sagan om sommar". Den handlar om mig, när jag var liten=)

Jag älskar ägg och äter det varje dag...så barnen gjorde varsinn äggkopp till mig. De har svarvat den, slipat och målat! Lea gjorde en gulröd och Ellen en vit med oranga prickar. Jättefina!

Idag kom Sofia, lillasyster,  på besök! Hon hade med sig en fin lykta till mig! Blev så glad=) Jag älskar sånna saker...som hon vet! Den ställde jag i uterummet, fint! TACK Sofia!

1 kommentar:

  1. Sagan som Lea skrev vill jag gärna läsa!Hon kanske kan skriva en till mig oxå? :-)
    Fina äggkoppar dom gjort, blir mysigt att äta frukost nu :-)

    Glad att du gillade lycktan! Visste att den skulle passa dig, tror jag har koll på vad du gillar! Får se vad det kan bli i nästa paket :-)
    Tycker om att ge dig, du blir ju så glad och tacksam.
    Bästa syster♥Tack för att finns!
    KRAM

    SvaraRadera