onsdag 11 april 2012

Gråväder...

Tänkte ta lite bilder ute, men det känns inte så kul när man tittar ut och ser allt det gråa och regniga...det får bli en dag när solen lyser.



Idag är jag och Lea hemma. Lea är sjuk och jag håller henne sällskap i soffan med en av mina kursböcker som ska läsas innan fredag.


Jag och Ellen kollade lite gamla bilder häromdagen som jag har sparat i en låda. Bilder på mig och Joakim, barnen, bröllop och annat. Ska ta mig i kragen och köpa album och klistra in dem. När de ligger i en låda i ett skåp så blir det ju inte av att man tar fram och tittar på dem så ofta, vilket är synd tycker jag. Hittade en på mig och lillasyrran...







1 kommentar:

  1. Men så söta vi är!! Har en del jag oxå som borde sättas in i ett album men av någon anledning så blir det aldrig av! Skärpning nu:-)

    Kram♥

    SvaraRadera