torsdag 8 mars 2012

Snö igen...

Kände inte för att lägga ut några snöbilder idag. Det fick bli en bild på ett hjärta som jag sytt och hängt på farfars gamla dörr som står i vardagsrummet.
Ovanpå dörren står dessa fina bokstäver som jag fått av min handledare för ett tag sen.


Då kom det där "bakslaget" med snö som typ alltid kommer, innan våren stannar på riktigt. Så kl. 6.15 var det bara att palta på sig och gå ut och skotta. Lite kul att se när man öppnar Facebook och nästan allas statusar handlar om snön=) Den är inte riktigt välkommen verkar de flesta vara överens om allafall! Enligt vad jag läst så ska den vara borta till helgen och det är ju skönt. Jag och Lea har bestämt oss för att försöka göra en snökoja när hon kommer hem idag....


Ellen är iväg på "Bästa fyran" med sina klasskompisar idag (om de nu kom iväg....) De skulle besöka Bohusläns museum också. Hoppas de får en fin dag och HEJJA Nordalsskolan!


Själv hade jag tänkt städa och fixa lite här idag. Ska läsa lite också till nästa veckas onlineseminarium.


Sköt om er alla därute! Snart är det VÅR!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar