onsdag 22 februari 2012

Stadsparksbadet!

Igår, tisdag, så åkte vi till Stadsparksbadet i Borås. Det var premiärbesök, men det lär nog bli fler! Jättetrevligt ställe som jag kan rekommendera.
Gå in och kolla på deras hemsida: http://www.boras.se/stadsparksbadet

Ellen köpte en fin keps på HM i Borås. På hemvägen lämnade vi av Lea hos Sofia som skulle låna henne över natten. De har haft det så mysigt och Lea var helnöjd=) Tack för att hon fick komma!
Jag fick ett sånt fint armband av Sofia, som hon köpt i Thailand. TACK! Du vet vad jag gillar=)

Av mamma och pappa fick jag ett vackert porslinshjärta, som nu ligger på fönsterbrädet i sovrummet. Vad snäll jag måste ha varit som fått så fina saker bara sådär!!?


Borde ta hand om tvätten, plocka in kläder, dammsuga, torka köksgolvet, rensa ett par skåp, röja i tvättstugan.....nä.....


Sätter mig i soffan istället. Snart dax för sängen ändå!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar