torsdag 16 februari 2012

Bröllopsdag!

Igår firade vi Kristallbröllop, 15 år!
Eftersom det var alla hjärtans dag dagen innan, så blev det god mat två dagar i rad =) Första kvällen lagade kocken (Joakim) maten! Det blev sparrissoppa..........och fläskfilé, grönsaker, rödvinsås.....


.....och potatis. Jättegott!

Mannen i mitt liv!Jag fick så fina smycken från SNÖ- min favorit!Igår var det min tur att fixa käket! Det fick bli en klassiker. Bakad potatis, räkröra och vitlöksbröd.



Till dessert fick det bli jordgubb- och hallonsmoothie!15 år. De åren har gått så otroligt fort! Jag funderade på vad vi har haft för upplevelser under åren. Önskar att jag kunde komma ihåg allt. Det största är ändå att vi fått två underbara barn! Jag är så tacksam för min härliga familj och allt fantastiskt vi fått vara med om hittills. Jag ser fram emot många fler år men vill se varje dag som en gåva, unik och dyrbar!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar