måndag 17 september 2012

Fler födelsedagar!

Ännu fler födelsedagar, kalas, mat...
Vi är ganska många som fyller år denna tid på året.
Anne-Mari 26/8
Ellen 27/8
Caroline 9/9
Jag och Sofia 15/9

Caroline hade sitt 30 års kalas här i vårt uterum. Det får ju plats ganska många här så det var inga problem. Caroline bjöd på Faijitakryddad pastasallad med kyckling. Jättegott! Själv hade jag bakat en Daimtårta.

Jag hade inget kalas för mig själv, har inte haft det de senaste åren. Mamma och pappa var här och vi åt middag tillsammans. Mamma hade med sig fruktsallad som hon hade gjort, jättegott. Jag tycker det räcker att fira med familjen. Jag brukar önska mig en familjedag i lugn och ro med god mat och gemenskap- då är jag nöjd och glad. Sofia var inte hemma denna dag, så vi får fira varandra vid ett annat tillfälle.


Daimtårta!

30 åringen hugger in!

Denna fina blomma fick vi av Carolines svärföräldrar, Per och Ing-Marie som var här och firade Caroline. Tack!

Denna vackra blombukett fick jag av Joakim på fredag, dagen innan jag fyllde.

På VFUn blev jag uppvaktad med chokladdoftande ljus och vackert kort som min LUV (Anneli Ek) gjort. TACK!

På kvällen på min födelsedag lagade kocken min önskemat. Jättegott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar