onsdag 16 maj 2012

Uppdatering!

Oj! Här rullar dagarna och veckorna på...det märks att jag har mycket att göra just nu. Det är väldigt mycket med skolan nu i slutet av terminen, därför får en del annat stå tillbaka, som till exempel bloggen! Jag längtar verkligen efter ett avbrott i pluggandet nu. Här kommer några bilder som legat i kameran ett tag...


Ellen har gjort så fina skyltar som jag ska ha i min kryddodling.



En fin Välkommen-skylt fick jag också.



Jag har köpt rosa pelargoner till hallfönstren. Det blev så "vårigt" och fint tycker jag.



En fin gammal ask som jag köpte på loppisen som ligger mellan Mellerud och Dals-Rostock. Den får pryda fönsterbrädan.



Idag gjorde jag min sista dag på VFUn. Jag fick denna fina kökshandduk! Roligt med ett recept på, det ska jag prova någon dag. Tack!


Sköt om er alla och jag önskar er en trevlig Kristi himmelsfärdshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar