tisdag 24 januari 2012

Start!

Efter mycket funderande har jag nu äntligen gjort en blogg! Har tänkt på det under en lång tid (säkert ett år, eller mer) men det har inte blivit något av det. Jag gillar att skriva och läsa och då passar det säkert bra ha en blogg. Något jag inte är så bra på är foto, men jag får väl lära mig. Har ju flera vänner som kan det där väldigt bra! Får hämta inspiration från dem.

Började denna fina dag med en promenad och ska nu plugga resten av tiden fram tills barnen ska hämtas. Läser just nu kursen "Naturvetenskap och teknik i ett praktiskt didaktiskt perspektiv". En spännande och rolig kurs, med mycket praktiskt innehåll. Kan behövas efter en hemskt jobbig höst med kursen "Didaktisk matematik", då det var mycket läsning, skrivning och plugg inför tentamen.

Tittar ut och förundras över denna vackra plats! Vindstilla, solsken, snö och isen som lagt sig i viken. Jag påminner mig själv om att verkligen se och njuta av allt det fina i Guds skapelse.

Önskar er en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Va roligt Ulrika!! Kommer följa dej, det är kul att du äntligen börjat blogga.
    KRAM :)

    SvaraRadera
  2. vilken fin blogg du har ulle ska bli kul att följa den...många kramar annika :)

    SvaraRadera